søndag den 6. marts 2011

Tjen lidt ekstra penge til hverdagen.

Leder du ligesom mig efter at tjene lidt ekstra penge i hverdagen??

Så siger du selvfølgelig ja, og " det har vi hørt så ofte før ".....Men.....

Der er flere måder at tjene lidt ekstra penge til den hårde hverdag på, og det behøver ikke altid være så svært. Her efterfølgende vil jeg komme ind på nogle at de sider jeg selv bruge, om som jeg ved virker, og er pålidelige:

Sponsorcar.dk er nok en af mine favoritter, her kan man let tjene lidt ekstra penge ved at køre med reklamer på sin bil. Dette kræver naturligvis selvfølgelig at man har en bil. Men skulle du ikke lige have en bil, ja så fortvivl ikke, fordi siden bøder nemlig på andre gode ting. Man kan f.eks også tjene penge på forskellige LEADS, hvilket vil sige at man kan eksempelvis tjene lidt hvis man opretter sig igennem de links som er lagt op på deres hjemmeside.
Det er også muligt at tjene lidt ved at man tipper venner ( Her skal man så huske at henvise til sit medlemsnr som man får). Lige nu giver de 50kr pr tippet medlem, plus man får 10% af hvad dit tip indtjener.
Tjeck selv Sponsorcar.dk    :-)

En anden rigtig god er også, at man kan eksempelvis blive gratis-tingpanel medlem.
Her tjener man penge ved at være med i forskellige undersøgelser. Pengene tjenes alt efter længden på undersøgelsen. Typisk fra 2-17kr pr undersøgelse.
Pengene bliver så sat på din konto, hvor man så når man har noget f.eks 40kr, så kan man overføre pengene til sin PAYPAL konto sikkert og nemt. For så der næst at trække dem tilbage til sin bankkonto. Ret så smart synes jeg nu selv :-) Og bedst at alt--- det fungere.

Kender du flere?.. Så skriv endelig nogle ned her på siden.  Sammen kan vi gøre en forskel :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar